Åpent i Egersund
På onsdag og torsdag i partallsuker er kontoret i Egersund åpent. Du finner oss i 3. etasje i Arenessmauet. Du treffer faglig veileder Karin på kontoret.
Personalmøte
Vi har personalmøte fast på tirsdager fra kl. 09.00- 11.30. Lunsjpause fra kl. 11.30- 12.00. Senteret åpner igjen for samtaler fra kl. 12.00.
Åpent i Haugesund
Vi har kontor i Gard senteret, Nygårdsvn. 6, 2.etj. i Haugesund, og har åpent for samtaler onsdag, torsdag, fredag i oddetallsuker, og mandag i uken etter. På kontoret treffer du…
Sommertur for brukere
Vi inviterer til sommertur (Plakat i PDF for nedlasting/fungerende lenker; Invitasjon Sommertur 2024 - Plakat A4 )
Åpent i Haugesund
Vi har kontor i Gard senteret, Nygårdsvn. 6, 2.etj. i Haugesund, og har åpent for samtaler onsdag, torsdag, fredag i oddetallsuker, og mandag i uken etter. På kontoret treffer du…
Åpent i Haugesund
Vi har kontor i Gard senteret, Nygårdsvn. 6, 2.etj. i Haugesund, og har åpent for samtaler onsdag, torsdag, fredag i oddetallsuker, og mandag i uken etter. På kontoret treffer du…
Åpent i Haugesund
Vi har kontor i Gard senteret, Nygårdsvn. 6, 2.etj. i Haugesund, og har åpent for samtaler onsdag, torsdag, fredag i oddetallsuker, og mandag i uken etter. På kontoret treffer du…
Personalmøte
Vi har personalmøte fast på tirsdager fra kl. 09.00- 11.30. Lunsjpause fra kl. 11.30- 12.00. Senteret åpner igjen for samtaler fra kl. 12.00.
Åpent i Egersund
På onsdag og torsdag i partallsuker er kontoret i Egersund åpent. Du finner oss i 3. etasje i Arenessmauet. Du treffer faglig veileder Karin på kontoret.
Åpent i Egersund
På onsdag og torsdag i partallsuker er kontoret i Egersund åpent. Du finner oss i 3. etasje i Arenessmauet. Du treffer faglig veileder Karin på kontoret.
Stengt
Langgata 41 Langgata 41,SandnesMandag og tirsdag har vi stengt pga personaldager for ansatte. Vi er tilbake på onsdag 19. juni til vanlig tid.
Personalmøte
Vi har personalmøte fast på tirsdager fra kl. 09.00- 11.30. Lunsjpause fra kl. 11.30- 12.00. Senteret åpner igjen for samtaler fra kl. 12.00.